İlk glamping deneyimimdi bu nedenle gelmeden önce tereddütlerim vardı. Fakat beklentimin üstünde bir hizmet ve ortamla karşılaştım. Harika denizi, güler yüzlü çalışanları, sakin ve huzurlu ortamıyla harika bir deneyim yaşadık.
Yayınladığınız alanlara göre sunduğunuz konaklama seçenekleri.
Tesis imkânları
Kamp alanından kareler
Merak edilenler
Güncel puanlar ve son misafir yorumları
İlk glamping deneyimimdi bu nedenle gelmeden önce tereddütlerim vardı. Fakat beklentimin üstünde bir hizmet ve ortamla karşılaştım. Harika denizi, güler yüzlü çalışanları, sakin ve huzurlu ortamıyla harika bir deneyim yaşadık.
Harika bir mekan , iki günkafa dinlene fırsatım oldu. Bütün çalışanlara teşekkür ederim hepsi beni çok iyi karşıladı ve çok yardımcı oldular 👍🙏
İşletme yanıtıGüzel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz Cenk bey, çok memnun olduk.Yeniden görüşmek dileğiyle :)
Capo glamping te tek gece kaldım. Çalışanlar isimlerinizle hitap ediyor, her daim güler yüzlü ve sıcakkanlılar. Bungalov odada kaldım, çok doğal bir ortamda bu kadar temiz konaklamak müthiş bir deneyimdi. Denizi de çok güzeldi. Harika bir konsere denk geldiğim için tadından yenmez bir 24 saat geçirdim. Tüm ekibe teşekkür ediyorum
İşletme yanıtıSinem hanım güzel vakit geçirmenize çok sevindik; düşünceleriniz ve güzel sözleriniz için çok teşekkür ederiz. Yeniden görüşmek dileğiyle :)
Bir soluklanip kendini dinlemeye vaktimizin olmadığı bu çılgın zamanlarda capo glamping benim icin büyük bir lüks oldu gizli saklı bu cennet yer kendi varlığıyla zaten mukemmelken sahibi Özgür Bey in varlığıyla eşsiz bir yer haline dönüyor. Mutfağı insani gastronomik bir yolculuga cikarirken temizlik ve düzeniyle büyülüyor. Herkesin mutlaka görüp yaşaması gereken bir deneyim.
İşletme yanıtıGüzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederiz Alper beyGüzel vakit geçirmeniz bizim için çok değerli; yeniden görüşmek dileğiyle :)
Dinlenmek için mükemmel bir yer. Çalışanlar çok güler yüzlü ve sevecen. Köpeğimiz de çok rahat etti. Hiç bağlamak zorunda kalmadan 4 gün geçirdik. Yemekler de çok güzel.Biz karavan deneyimleyelim dedik. Ancak Glamping veya bungalov tercih etmediğimiz için pişman olduk. Karavan biraz küçük geldi bize.Kendi çadırınızla da gelebilirsiniz.
İşletme yanıtıMerhaba Gül hanım Değerli ve nazik düşünceleriniz için çok teşekkür ederiz.Memnuniyetiniz bizim için çok değerli; sizi yeniden aramızda görmekten mutluluk duyarız. Görüşmek dileğiyle :)
Her sene mutlaka gideriz. Harika bir yer!!!! Bazı yerler sadece mekan olmuyor, insanın içinde de yer ediyor. Burası tam olarak böyle bir yer. Mutlaka gidin. Şiddetle tavsiye ediyorum. Doğanın içinde ne arıyorsanız bulabildiğiniz bir hizmet sunuyorlar. Yoga kampı için gittiğimizde unuttuğum mayomu 1 yıl boyunca muhafaza etmişlerdi. Ertesi sene tekrar gittiğimde almıştım. Başka hiçbir yerde böyle bir hizmet ve güvenilirlik bulamazsınız
İşletme yanıtıDeğerli düşünceleriniz için çok teşekkür ederiz Gizem hanım :)Yine yeniden görüşmek dileğiyle